Archiwum |
Mobilna telewizja - hit 2007 roku
Informa Telecom & Media przewiduje, że w 2006 roku przychody z mobilnej telewizji (mTV) wyniosą niespełna 176 mln dolarów, natomiast w 2007 roku wzrosną do ponad 333 mln dolarów, a w 2011 roku sięgną 1,8 mld dolarów. O wzroście popularności tej formy przekazu mówi też Daniel Winterbottom, starszy analityk w Informa, który uważa, że klientów będą przyciągały wielkie wydarzenia sportowe. Badania przeprowadzone przez Portio Research dowodzą, że ponad 50% Europejczyków posługujących się komórkami jest zainteresowanych mobilną telewizją. Są w stanie za nią zapłacić średnio 10 euro miesięcznie. Z kolei z badań przeprowadzonych w Szwecji wynika, że osoby posługujące się komórką chcą także korzystać z niej oglądając telewizję w domu. Oferta PTK Centertel zakłada możliwość oglądania serialu Magda M, a Polkomtel, operator sieci Plus, popularnych Oficerów. Popularność telewizji w komórce zależy od kosztu i sposobów opłat. Zdaniem przedstawicieli tej branży najlepszym sposobem jest miesięczny abonament o umiarkowanej wysokości, w skład którego wchodzą rozmowy, transmisja danych, telewizja oraz ewentualne dopłaty za niektóre programy. W Centertelu płaci się obecnie za czas - 60 gr za minutę lub wykupuje miesięczny abonament w wysokości 19 zł. Ten sposób może sprawić, że w 2007 roku klienci masowo będą oglądać programy telewizyjne w komórce. Usługa ta może być przekazywana bądź z wykorzystaniem transmisji danych w technologii (GPRS/ED-GE/UMTS), czyli streamingu, bądź sygnału cyfrowego np. w technologii DVB-H. oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, 2007.01.03 Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym. |
Panel KlientaOferty usług
|