dzisiaj: 07-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Interia.pl ma nową strategię


Zarząd Interii przygotował nową strategię dla portalu. Wprowadzone mają zostać m.in. nowe produkty, nowinki technologiczne i ścisła kontrola kosztów, a w 2007 roku planowany jest wzrost przychodów o 30%.

Prezes Grzegorz Błażewicz poinformował, że "spółkę podzielono na samo-finansujące się piony odpowiedzialne za poszczególne obszary tematyczne, np.: informacyjne, rozrywkowe czy e-commerce". Działania te wykazały, że najbardziej dochodowe są serwisy społecznościowe. Jeżeli chodzi o kontrolę kosztów, ma ona dotyczyć każdej komórki, a nie poziomu całych sektorów biznesowych. Interia zamierza także wzmocnić dział sprzedaży, w tym sprzedaży regionalnej. Portal internetowy będzie kładł nacisk na wdrożenie do użytku wszelkich nowości technologicznych. W tym celu zbuduje własny software house, który będzie odpowiadać za produkcję nowych rozwiązań IT, np. portalu mobilnego. Serwis być może zdecyduje się także na to, by zostać wirtualnym operatorem komórkowym, tzw. MVNO. Decyzja w tej sprawie będzie znana w I kwartale 2007 roku. Interia.pl zapowiada uruchomienie platformy dystrybucji treści multimedialnych, która byłaby miejscem wymiany treści pomiędzy ich wytwórcami.
Po trzech kwartałach 2006 r. przychody Interii wyniosły 37,7 mln zł, a w całym 2005 r. było to 39,7 mln zł. Wynik netto sięgnął 4,7 mln zł, wobec 2,1 mln zł w 2005 r. Plany finansowe na 2007 rok są objęte tajemnicą. Wiadomo jednak, że realizacja strategii pozwoli informatycznej firmie utrzymać dotychczasowe tempo zwiększania sprzedaży. Jednym z celów jest zwiększanie wpływów w co najmniej dotychczasowym tempie 25-30%, a rentowność operacyjna ma pozostać w przedziale 9-10%. Prezes portalu powiedział, że nie zamierza przejmować innych serwisów, które mogłyby wzbogacić portal, ponieważ woli go rozwijać własnymi siłami.

oprac.: ef, źródło: Parkiet Gazeta Giełdy, 2006.12.08
"Interia.pl utrzyma tempo rozwoju" Dariusz Wolak

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: