dzisiaj: 07-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Sony Ericsson budzi emocje


Sony Ericsson wprowadza nową tożsamość i komunikację marki mającą na celu podkreślenie swojego przekazu emocjonalnego.

Projektem zajęła się agencja Wolff Olins. Wprowadzenie żywej kolorystyki ma odróżniać markę Sony Ericsson od stonowanych barw innych marek z branży technologicznej. Firma ma zielone logo, tzw. Liquid Identity. Przekaz podkreśla wyjątkowość człowieka i jego indywidualne cechy, które pozwalają odkrywać możliwości produktów firmy. Wkrótce startuje kampania reklamowa muzycznych telefonów komórkowych Sony Ericsson Walkman. Z kolei w hasłach wykorzystanych w reklamach "I love  musie" i "I love freedom" słowo "love" zostało zastąpione przez logo Sony Ericsson. Przy realizacji tej kampanii Sony Ericsson Poland współpracuje z agencją Arc Poland i domem mediowym Mediaedge:cia.

oprac.: ef, źródło: Media i Marketing Polska, 2006.12.06 "Sony Ericsson odwołuje się do emocji" MB

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: