Archiwum |
Sony Ericsson budzi emocje
Projektem zajęła się agencja Wolff Olins. Wprowadzenie żywej kolorystyki ma odróżniać markę Sony Ericsson od stonowanych barw innych marek z branży technologicznej. Firma ma zielone logo, tzw. Liquid Identity. Przekaz podkreśla wyjątkowość człowieka i jego indywidualne cechy, które pozwalają odkrywać możliwości produktów firmy. Wkrótce startuje kampania reklamowa muzycznych telefonów komórkowych Sony Ericsson Walkman. Z kolei w hasłach wykorzystanych w reklamach "I love musie" i "I love freedom" słowo "love" zostało zastąpione przez logo Sony Ericsson. Przy realizacji tej kampanii Sony Ericsson Poland współpracuje z agencją Arc Poland i domem mediowym Mediaedge:cia. oprac.: ef, źródło: Media i Marketing Polska, 2006.12.06 "Sony Ericsson odwołuje się do emocji" MB Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym. |
Panel KlientaOferty usług
|