dzisiaj: 02-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Mobilne rozwiązania w firmie


Frimy coraz częściej i chętniej korzystają z rozwiązań mobilnych opartych o telefonię IP
Dzięki integracji telefonii stacjonarnej i komórkowej przynoszą one znaczne obniżki kosztów.

- Coraz bardziej popularne, jeśli chodzi o telefonię IP, są rozwiązania FMC - Fixed Mobile Convergence - umożliwiające integrację stacjonarnej telefonii IP z komórkową. Rozwiązania te ułatwiają łączność z pracownikami w terenie i poprawiają efektywność ich pracy - mówi Bartosz Niwiński, key account manger w Avaya Poland.
Telefony komórkowe umożliwiają integrację z zasobami firmowymi.
- Zastosowanie telefonów komórkowych jako terminali centrali biurowej pozwala skorzystać z dokumentów, programów i baz danych znajdujących się w firmie - opisuje Piotr Staszczak, dyrektor departamentu wspomagania sprzedaży i rozwoju produktów w NextiraOne Polska.
FMC pozwala pracownikom firmy korzystać z jednego numeru służbowego i jednej poczty głosowej. Nie ma znaczenia, czy używają telefonu stacjonarnego czy komórkowego i czy w danym momencie znajdują się w biurze czy poza nim.
- Użytkownicy zyskują również dostęp do zaawansowanych funkcji telefonii biznesowej, takich jak połączenia konferencyjne, przekierowanie rozmów czy skrócone wybieranie numeru. Połączenia z danego numeru - zarówno z telefonu stacjonarnego, jak i komórkowego - mogłyby być nagrywane i rozliczane, co ma znaczenie w przypadku call i contact center czy instytucji finansowych. Ponadto w razie potrzeby użytkownik wyłącza profil służbowy w telefonie komórkowym i odbiera tylko połączenia prywatne, co pozwala na oddzielenie rachunków za rozmowy prywatne i służbowe - opisuje Bartosz Niwiński.
Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich firm, w których duże znaczenie ma mobilność pracowników. FMC umożliwia szybki i pewny kontakt telefoniczny ze współpracownikami, kontrahentami czy klientami firmy.

oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2006.06.14
"Przyszłość należy do urządzeń mobilnych." Jan Kaliński PB

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: