dzisiaj: 04-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Orange na cenzurowanym


Idea zmieniła markę na Orange. Zmiana marki to przede wszystkim poszukiwanie źródeł przewagi konkurencyjnej.

Poza tym innowacje w ofercie i w sposobach sprzedaży. Wprowadzono nowe metody prezentacji usług i telefonów. Zmienił się serwis posprzedażny. Pojawiły się telefony ze specjalnym Orange menu (unikalna personalizacja menu dająca dostęp do najczęściej używanych funkcji telefonu, jak i do usług dostępnych w portalu Orange World). Standaryzacji poddano też usługi roamingowe. Orange działa w układzie 4 stref i ma jednakowe rozliczanie na całym świecie.
Za przywileje trzeba było oczywiście zapłacić. W zamian za możliwość eksploatacji marki i korzystania z międzynarodowych standardów Orange Group, PTK Centertel zobowiązał się do 10-letniego uiszczania opłaty w wysokości 1,6% rocznych przychodów. Według wstępnych szacunków łączna kwota płatności licencyjnych wyniesie ponad 1 mld zł. Eksperci zastanawiają się więc nad opłacalnością rebrandingu i krytycznie patrzą na powzięty już przecież pomysł. Oprócz płatności licencyjnych, na operatorze spoczywa jeszcze obowiązek przeprowadzenia kampanii reklamowych, zmiany wystroju placówek.
- Rebranding to poszukiwanie innych, lepszych, bardziej innowacyjnych źródeł przewagi konkurencyjnej. Zmieniona marka musi o tym komunikować. A o czym komunikuje teraz marka Orange w Polsce? Nie wiadomo, bo działania marketingowe skupiły się na pokazywaniu ładnych obrazków, a nie na tłumaczeniu rzeczywistej istoty marki - mówi Jarosław Filipek, prezes agencji brandingowej Code.

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: