dzisiaj: 04-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Komunikatory w biznesie


Rynek komunikatorów na świecie wzrósł w stosunku do zeszłego roku o 37 proc.
- Produkty te wyraźnie docierają do coraz większej grupy klientów biznesowych - twierdzi Robert P. Mahowald z IDC - Komunikatory mają kluczowe znaczenie. W szczególności w sektorach o rozbudowanej strukturze, jak finansowy albo rządowy - wyjaśnia - Duże organizacje wymagają systemów komunikowania, które pozwolą im kontrolować przepływ informacji.
Na rynku pojawiły się odpłatne wersje oprogramowania przeznaczone dla klientów biznesowych. W Polsce stosują je na razie głównie duże międzynarodowe korporacje.
Firmom zależy by kontakt z potencjalnymi klientami byl prosty, szybki i darmowy.
Dlatego właśnie powstają biznesowe wersje popularnych komunikatorów. Wersje tekie oferują szereg dodatkowych usług: połączenia konferencyjne, pocztę głosową, możliwość wysyłania faxów, integarację aplikacji z programem pocztowym.
W biznesie ważna jest również ochrona i bezpieczeństwo przesyłanych informacji.
- Musimy odpowiedzieć na zapotrzebowanie. Osoby komunikujące się w celach biznesowych mają inne wymagania, szczególnie w kwestii bezpieczeństwa - mówi prezes Gadu-Gadu Krzysztof Szalwa. Dlatego w profesjonalnej wersji Gadu-Gadu wiadomości będą przesyłane również za pomocą wewnętrznego serwera. Administrator nadawałby każdemu z pracowników odpowiednie uprawnienia. Niektórzy będą mogli kontaktować się z osobami z firmy, inni tylko wewnątrz organizacji. Dodatkowo Gadu-Gadu wprowadzi specjalne firmowe numery. Będzie też można    prowadzić telekonferencje. Prawdopodobnie profesjonalna wersja Gadu-Gadu będzie płatna.
- W biznesowym oprogramowaniu raczej nie stosuje się reklam - mówi prezes Szalwa.
Produkt adresowany będzie przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, a nie do wielkich międzynarodowych korporacji, które zazwyczaj korzystają z oprogramowania wybieranego przez zagraniczne centrale dla całej korporacji.

oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Wyborcza Ogólnopolska, 2005.10.31
"Komunikatory zaczynają zdobywać firmy." Bartłomiej Ciszewski

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: