Łatwy produkt, duży zysk
Strategie wprowadzające je na rynek były począwszy od pomysłu a skończywszy na realizacji i wynikach najbardziej skuteczne. Zwrócono również uwagę na zmiany jakie zaszły w obrębie marek takich jak: Plus GSM, operatora telefonii komórkowej Polkomtel, piw Lech (Kompania Piwowarska SA) i Żywca (Grupa Żywiec), Banku BPH. Konsumencką wartość produktu podnosi przede wszystkim, jego łatwa dostępność i prostota. Powinien on być tani i wygodny. Takie są właśnie produkty finansowe Eurobanku. Odarto je z gorsetu formalności i zbędnej biurokracji, tak też wykreowano Heyah w opozycji do dotychczasowej magmy komórkowych cenników marek konkurencyjnych.
oprac: S. Kwoalska źródło: Media i Marketing Polska, 2005.09.28 "Eurobank i Heyah - wybory oczywiste." Jacek Piątkowski
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|