dzisiaj: 05-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Łatwy produkt, duży zysk


Strategie wprowadzające je na rynek były począwszy od pomysłu a skończywszy na realizacji i wynikach najbardziej skuteczne. Zwrócono również uwagę na zmiany jakie zaszły w obrębie marek takich jak: Plus GSM, operatora telefonii komórkowej Polkomtel, piw Lech (Kompania Piwowarska SA) i Żywca (Grupa Żywiec),  Banku BPH. Konsumencką wartość produktu podnosi przede wszystkim, jego łatwa dostępność i prostota. Powinien on być tani i wygodny. Takie są właśnie produkty finansowe Eurobanku. Odarto je z gorsetu formalności i zbędnej biurokracji, tak też wykreowano Heyah w opozycji do dotychczasowej magmy komórkowych cenników marek konkurencyjnych.

oprac: S. Kwoalska źródło: Media i Marketing Polska, 2005.09.28
"Eurobank i Heyah - wybory oczywiste." Jacek Piątkowski

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: