dzisiaj: 05-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Nowy wizerunek


W zależności od stopnia zmiany wizerunku specjaliści z branży reklamowej wyróżniają cztery rodzaje rebrandingu. Marka może zostać poddana make-up'owi, lifting'owi metamorfozie lub reinkarnacji. Z tym ostatnim posunięciem mamy do czynienia w przypadku Orange.
Zmianę wizerunku wymuszają zarówno posunięcia ryknowe - holding spółek, zmiany właścicieli etc. jak zachowania konsumenckie.
- Najczęściej zmianę wizerunku wymusza konieczność odświeżenia sposobu, w jaki klienci postrzegają firmę. Bo zmieniają się czasy, mody i realia - tłumaczy Wojciech Mierowski z firmy BNA, która przy rebrandingu doradza największym firmom.
Lista przymierzających się do zmiany własnej marki jest długa. Rebranding planują
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Plus GSM (po zmianie Vodafone),  Ery (po zmianieT-Mobile). Prawa globalizacji są tu nieubłagane - mimo iż wszystkie trzy marki komórkowe są silne i dobrze się kojarzą, należą do koncernów telekomunikacyjnych, które na całym świecie pod wspólnym logo łączą swoje sieci.

oprac: S. Kowalska źródło: Polityka, 2005.09.10
"Pomarańczowa rewolucja." Paweł Stasiak.

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: