dzisiaj: 05-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Integracyjne możliwości VoIP


W tej chwili coraz wiecej interesujących - także cenowo - ofert adresowanych jest do sektora MSP.  
- Sama technologia mimo ciągłego dynamicznego rozwoju z pewnością osiągnęła już poziom umożliwiający masowe wdrożenia - przekonuje Grzegorz Pieńkosz z Nortelu.
Jeśli na początku można było mieć uzasadnione zastrzeżenia co do jakości połączeń w tej chwili, dzięki ciągłemu polepszaniu technik kompresji głosu, jest ona w większości przypadków zadowalająca. Podstawowymi zaletami takich rozwiązań jest redukcja kosztów ale jak twoerdzi Mariusz Ostrowski, inżynier systemowy Cisco Systems jest to bardzo wąskie spojrzenie:
-  Tak naprawdę telefonia IP oferuje klientom bardzo szerokie możliwości integracji z aplikacjami biznesowymi, jak książki telefoniczne, systemy pracy grupowej, a nawet rozwiązania typu CRM - wyjaśnia.
Poza możliwością sterowania ustawieniami telefonu dostępem do poczty głosowej i faksu, możemy zarządzać telekonferencjami, korzystać ze szczegółowego wykazu rozmów.
Z uwagi na to, że całość obsługi telefonii IP odbywa się przez software pracujący na odpowiednich serwerach, rozbudowa systemu o nowe funkcje polega wyłącznie na modyfikacjach oprogramowania, co czyni ten proces łatwiejszym i tańszym. Poza tym oferuje on znacznie więcej możliwości dostosowania funkcji do indywidualnych potrzeb firmy. Warto zwrócić również uwagę na aspekty bezpieczeństwa transmisji (połączenia w telefonii IP mogą być autoryzowane i szyfrowane) czy też usługi dodane - np. wideotelefonia.
Zaoszczędzić można nie tylko na komunikacji wewnątrz firmy. Utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami czy podwykonawcami - bez względu na ich lokalizację - także jest tańsze.
-  Ogromne korzyści osiągają również firmy, których pracownicy przeprowadzają dużo rozmów zagranicznych. Dzięki telefonii IP mogą obniżyć swoje koszty telefoniczne nawet do 90 proc. - ocenia Witold Zbiciński dyrektor sprzedaży z Tele24.

oprac: S. Kowalsska źródło: Puls Biznesu, 2005.09.07 "Koniec złej jakości." Jarosław Wawer

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: