|
Pożegnanie Idei
Trzeba będzie w możliwie krotkim czasie zmienić całkowicie wystrój punktów sprzedaży, opakowań, znaczków na telefonach, logo, wizerunku kart doładowujących, naklejek do bankomatów, druków firmowych etc. Zmianę wizerunku zapowiedziano w kwietniu 2005 r. Szefowie Orange (grupa France Telecom), Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel zakładają, że całość operacji powinna potrwać od 6 do 12 miesięcy. Na samą zmianę wizerunku salonów - jest ich 1100 - zaplanowano zaledwie trzy dni. Całość ma być przeprowadzona w możliwie najkrótszym czasie. Zmiana ma zaskoczyć konkurentów, choćby po to, aby nie zaplanowali w tym samym czasie głośnych i atrakcyjnych akcji promocyjnych, które mogłyby odwrócić uwagę od kampanii wprowadzającej do Polski Orange i osłabić jej efekt. Orange zadebiutował w Wielkiej Brytanii w 1994 r. wprowadzając naliczanie sekundowe, darmowe rachunki szczegółowe, identyfikacja osoby dzwoniącej - które dziś są już standardem we wszystkich sieciach komórkowych. Spółka obecna jest w 16 krajach, Polska będzie 17. France Telecom ma udziały komórkowych spółek w 31 krajach (ostatni zakup z lipca to hiszpański operator sieci Amena).
oprac: S. Kowalska źródło: Profit, 2005.09.01 We wrześniu wkroczy do Polski. "Pomarńczowa rewolucja w Idei." Jakub Stępień
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|