dzisiaj: 30-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Integracja usług internetowych


- Rosną obroty portali internetowych, brokerów reklam, sieciowych sklepów. Prognozy są optymistyczne. Rynek reklamy internetowej rozwija się niezwykle dynamicznie i jego udział w rynku reklamy ogółem ciągle rośnie. Z naszych szacunków wynika, że wartość reklamy w internecie do końca 2006 r. może osiągnąć poziom 200 mln zł, a tym samym ponad 3 proc. wszystkich wydatków reklamowych w Polsce - opisuje Michał Tober kierownik ds. obsługi klientów korporacyjnych biura reklamy Wirtualnej Polski.
Portale ewoluowały z katalogów stron WWW. Jeszcze parę lat temu do portali przyciągały użytkowników wyszukiwarki. Dziś ich udział w przeszukiwaniu polskiego internetu wynosi jedynie około 10 proc. Rynek len zdominowała firma Google.
Portale zmieniły się w specjalistyczne platformy komunikacji i informacji. Od lat liczą się dwa największe, istniejące praktycznie od początku polskiego internetu. Za Onetem (9,7 mln użytkowników) i Wirtualną Polską (8,5 mln) są trzy kolejne portale: Interia, o2.pl i Gazeta.pl. Prócz o2 wszystkie portale powiązane są z innymi mediami.
Dzięki temu mogą oferować bardzo bogate serwisy multimedialne.
- Na rynku portali dojdzie do fuzji mniejszych graczy z większymi, wzrośnie także konkurencja wobec graczy zagranicznych. Użytkownik będzie skłonny wydawać więcej na treści płatne i będzie spędzał więcej czasu w sieci niż dotychczas - prognozuje Michał Tober.

oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2006.09.27
"Jak internet wpłynął na polski biznes." Jan Kaliński

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: