Telefoniczna SuperMarka
Brano pod uwagę następujące czynniki jakość marek, wyróżnianie się marek, atrakcyjność i wyróżnianie się reklam, ponadczasowość marek, sympatię i sentyment wobec nich oraz chęć pracowania dla nich. Idea dokonała ogromnego postępu jeśli chodzi o prezentację i postrzeganie marki. Oto podstawowe aspekty: jakość marki - ponad dwukrotny wzrost, chęć pracy dla marki - trzy razy więcej respondentów niż w roku ubiegłym, przywiązanie do marki - dwukrotny wzrost. Idea jest wymieniana spontanicznie jako najlepsza marka telekomunikacyjna przez 2/3 respondentów. Wyprzedza ona konkurentów pod względem postrzeganej przez polskiego konsumenta jakości - aż 3/4 osób było przekonanych, że jest to marka wysokiej lub zdecydowanie wysokiej jakości. Również trzech na czterech badanych twierdziło, że Idea to marka, która wyróżnia się spośród konkurencji. Zbliżona liczba badanych (73 proc.) deklarowała sympatię wobec tej marki. Aż 2/3 konsumentów uważało, że Idea to marka, która z pewnością będzie istniała na rynku za 20 lat. Jest to najlepszy wynik w tej kategorii. Wysoko oceniono również komunikację marketingową marki. Reklamy Idei były określane jako najbardziej atrakcyjne i najbardziej wyróżniające się na tle konkurencji.
oprac: S. Kowalska źródło: Brief, 2005.04.25 "Jedna Idea." Agata Banaszkiewicz, Rafał Tarnowski
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|