Nie wykorzystujemy możliwości medium
Największy wpływ internet wywarł na interesy prowadzone na Filipinach (+76), w Indiach (+70) i Hiszpanii (+5.1). Dla Polski wskanik wpływu internetu na wzrost sprzedaży wyniósł -6. Znaczy to, że Polacy stanowczo zaprzeczyli tezie, że internet ma istotny wpływ na wzrost obrotów w prowadzonych przez nich przedsiębiorstwach. Niezwykle nisko zarówno polscy przedsiębiorcy (-27), jak i przedsiębiorcy wiatowi (-24) ocenili stosunek zależnoci pomiędzy ich pozycjš na rynku a reklamš i marketingiem przez internet. Polacy bardzo często (+42) (przy redniej wiatowej +26) używajš internetu do zdobywania informacji oraz badania rynku. - Niewštpliwie internet i e-maile stały się ważnym narzędziem pracy przedsiębiorców. Jednakże wpływ internetu na zdobywanie nowych rynków jest nadal bardzo niski. Polacy dużo rzadziej korzystajš z internetu niż ich koledzy w innych krajach, takich jak USA czy - co jest niemałym zaskoczeniem - w Indiach. Cała sfera e-biznesu, tak bardzo lansowana kilka lat temu, jest nadal w powijakach - powiedział Andrzej Kinast, partner zarzšdzajšcy Grant Thornton w Polsce.
oprac: S. Kowalska ródło: Gazeta Prawna, 2005.03.14 "Badania. Internet. Polskie firmy nie doceniajš internetu." Robert Olesiński
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|