dzisiaj: 25-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Internetowy biznes


Korzyści to: szybkość, elastyczność, wygoda, dostosowanie do indywidualnych potrzeb, niski koszt. Internecie wbrew pozorom dominują nie giganci rynku, ale właśnie firmy małe i średnie. W
e-biznesie bowiem, nie ponosząc znacznych nakładów, można stworzyć doskonałe pole do rozwijania własnej działalności, pozyskiwania nowych klientów. Aspekt usług oferowanych w ten sposób wcele nie musi wiązać się z ogromnym kapitałem początkowym. Przede wszystkim liczy się pomysł. A zazwyczaj są to pomysły proste, częstokroć takie na ktore aż prosiło sią wpaść. Przykładem może być tutaj firma Biały Kołnierzyk, której za pomocą sieci możesz zlecić wypranie swoich koszul. Także i takie, które wytworzyły "wartość dodaną" do całkiem pospolitej usługi lub powszechnie dostępnego towaru.
- Zaletą prowadzenia małej firmy w Internecie jest to, że sukces finansowy w dużej mierze zależy od pomysłu i jakości obsługi klienta, a mniej od inwestycji. Przedsięwzięcia internetowe można zaczynać skromnie i rozwijać w tempie, na jakie pozwalają zyski
- mówi Anna Zasada, współwłaścicielka serwisu Red Machina. Oprogramowanie do sklepu czy sprzedaży poprzez witrynę www może być dziełem znajomego programisty. Konieczne jest dobrej jakości łącze internetowe - zwykle wystarcza to do rozpoczęcia działalności gospodarczej on-line. Jeśli już niezbędny jest serwer, to można go wydzierżawić w data center -centrach danych, które zapewniają profesjonalną usługę tzw. kolokacji serwerów, ich bezawaryjne działanie i nieograniczoną przepustowość łącza.
Dużo firm tego typu zarabia na pośrednictwie w dostawach usług czy produktów. Zarabianie na pośrednictwie uwalnia internetowy biznes od kłopotów związanych z przechowywaniem towaru i jego dystrybucją.  Z drugiej strony większość firm tego tupu pracuje wyłącznie w modelu wysyłkowym. Na miejscu wystarcza więc niewielkie biuro, mały magazynek, sprawna logistyka i stały kontakt z centralą.

oprac: S. Kowalska źródło: Rzeczpospolita, 2005.01.28
" Temat tygodnia. www.pomyslnabiznes.pl " Barbara Mejssner

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: