dzisiaj: 26-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

B2B dla małych i średnich

 

Wymieńmy choćby aukcje internetowe, sklepy internetowe czy witryny typu B2B umożliwiające-  udział w aukcjach, dostęp do różnego rodzaju informacji, pozwalające poszerzać kontakty handlowe, wreszcie skutecznie promować własne przedsiębiorstwo.
Zwłaszcza te ostatnie to w tej chwili to doskonała inwestycja nie tylko dlatego, że pozwala na skuteczne przemyślane wypromowanie własnego produktu czy usługi, ale ponieważ nie wymaga żadnych inwestycji własnych w infrastrukturę IT. Koszta wygenerowania dostępu do tego typu witryn czy zamówienia pakietu potrzbnych nam informacji są naprawdę niewielkie, a prócz aspektu związanego z oszczędnością czasu, należy tu wymienić i ten, który wiąże się z podniesieniem efektywności działania przedsiębiorstwa.
A oto kilka przykładowych argumentów przemawiajacych za:

- obniżka kosztów i czasu obsługi zamówień
- zwiększenie sprzedaż
- większa lojalność klientów składających zamówienia elektroniczne
- możliwość dostępu do nowych, dużych klientów
- minimalne koszty zwiazane z poszukiwaniem klienta
- bez inwestycyjne, łatwe w obsłudze oprogramowania
  dla kupujących
- oszczędności wynikające z centralizacji zakupów (20 - 50 proc.)
- pełna kontrola nad asortymentem kupowanych towarów
- skrócony czas negocjacji z dostawcami

W roku 2003 wartość transakcji w polskim Internecie wyniosła 3 mld zł i wykazuje wzrostową tendencję. Elektroniczne platformy typu B2B to obiecujący rynek zbytu, właśnie w szczególności dla firm srednich.
Nie wymaga ogromnych nakładów i oferuje obecnie coraz więcej gotowych do użytku produktów, rozwiązań czy strategii promocyjnych.

oprac: S. Kowalska źródło: Rzeczpospolita, 16.07.2004
"Handlowanie w sieci" Barbara Mejssner

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: