dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Outsourcing telekomunikacyjny

 

Po pierwsze daltego, że usługi te stają się coraz tańsze, po drugie ze względu na samą kompleksowość oferowanych rozwiązań.
Outsourcing telekomunikacyjny - na jakie korzyści mozemy liczyć:

- obniża kaszty utrzymania dostępu do Internetu, bez potrzeby
   inwestycji w serwery i urządzenia telekomunikacyjne
- redukuje koszty zakupu urządzeń podtrzymujących zasilanie
  sprzętu teleinformatycznego
- redukuje zakup oprogramowania dla zarządzania usługami
- redukuje koszty wyszkolenia i utrzymania personelu
- redukuje koszty związane z zatrudnianiem działu technicznego
  zapewniającego nadzór nad sprzętem
- redukuje koszty związane z serwisem sprzętu
- obniża kaszty związane z archiwizacją danych
- zapewnia bezpieczeństwo fizyczne i informatyczne dla sprzętu
- gwarantuje parametry przepływu danych dostosowane
  do oczekiwań klienta

Niewątpliwie dodatkowym atutem jest w takich wypadkach również fakt, że otrzymujemy system usług "skrojonych" specjalnie do naszych potrzeb
- Outsourcing telekomunikacyjny polega na dostarczeniu klientowi wskazanych przez niego funkcji sieciowych i telekomunikacyjnych oraz objęciu ich jedną umową. Rolą dostawcy jest zgromadzenie wszystkich klocków potrzebnych do wykonania zadania, czyli sprzętu, łączy transmisyjnych itd. - mówi Grzegorz Radzikowski z NASK.
Oszczędności do jakich prowadzi outsourcing telekomunikacyjny uzyskiwane są właśnie przez to, iż zwalniają nas one z inwestycji teleinforatycznych jakich musielibyśmy dokonać jako indywidualni użytkownicy. W takich sytuacjach zakup np. łączy o wysokiej przepustowości jest zwyczajnie droższy. Obecnie usługi  teleinformatyczne we wszystkich branżach stanowią istotny składnik. Są podstawowym narzędziem pracy i drogi do realizacji biznesu. Nikt poważny nie zakwestionuje już, że bez zaawansowanych, gwarantujących sprawny obieg informacji, technologii, przedsiębiorstwo może się rozwijać. Korzystając z zewnętrznych usług teleinformatycznych, firmy mogą oszczędzić spore środki z jednej strony i otrzymać kompleksową usługę, która nie ogranicza się tylko do dostarczenia sprzętu i oprogramowania lecz staje się długoterminowym układem, którego firma może czerpać wiele korzyści.

oprac: S. Kowalska źródło: Nowy Przemysł - Miesięcznik Gospodarczy, 2004.07.01
"Kable na zewnątrz" Jarosław  Maślanek

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: