Reklama zewnętrzna
Według cenników, w 2004 r. rynek ten był wart prawie 678 mln zł. - Rozwój polskiej gospodarki, zmiana polityki sprzedaży i obsługi klientów oraz powrót reklam piwa, to główne powody ubiegłorocznego wzrostu rynku reklamy zewnętrznej - wylicza Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). W 2004 r. przychody ośmiu firm tej branży (w tym pięciu największych - AMS, Stroer Polska, Clear Channel Poland, Cityboard Media, Town & City), które łącznie mają ok. 96 proc. rynku, wyniosły realnie, po uwzględnieniu rabatów, 376,3 mln zł. Największe tempo wzrostu notowano w I i III kwartale 2004 r, gdy wpływy były odpowiednio o 26 proc. i o 20 proc. wyższe niż rok wcześniej. Czwarty kwartał - zgodnie z oczekiwaniami przedstawicieli branży - był nieco słabszy, przynosząc 12,5-proc. wzrost przychodów.
oprac: S. Kowalska źródło: Rzeczpospolita, Ekonomia i Rynek, 2005.01.25 "Reklama zewnętrzna Przychody czołowych firm wzrosły o 18 procent. Kuszą nie tylko rabatami. " Anita Błaszczak
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|