dzisiaj: 25-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Reklama zewnętrzna


Według cenników, w 2004 r. rynek ten był wart prawie 678 mln zł.
- Rozwój polskiej gospodarki, zmiana polityki sprzedaży i obsługi klientów oraz powrót reklam piwa, to główne powody ubiegłorocznego wzrostu rynku reklamy zewnętrznej - wylicza Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). W 2004 r. przychody ośmiu firm tej branży (w tym pięciu największych - AMS, Stroer Polska, Clear Channel Poland, Cityboard Media, Town & City), które łącznie mają ok. 96 proc. rynku, wyniosły realnie,
po uwzględnieniu rabatów, 376,3 mln zł.
Największe tempo wzrostu notowano w I i III kwartale 2004 r, gdy wpływy były odpowiednio o 26 proc. i o 20 proc. wyższe niż rok wcześniej. Czwarty kwartał - zgodnie z oczekiwaniami przedstawicieli branży - był nieco słabszy, przynosząc 12,5-proc. wzrost przychodów.

oprac: S. Kowalska źródło: Rzeczpospolita, Ekonomia i Rynek, 2005.01.25 "Reklama zewnętrzna Przychody czołowych firm wzrosły
o 18 procent. Kuszą nie tylko rabatami. " Anita Błaszczak

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: