Informuj, zachęcaj, sprzedawaj
Każda rozmowa jest rejestrowana w systemie - skuteczność kampanii i opinie o produktach znane są firmie natychmiast. Dzwoniąc pod podany na opakowaniu lub w materiałach promocyjnych numer, klient otrzymuje informację o produkcie, jego składzie sposobie użycia itp. Prowadzenie infolinii przewiduje także kampanię wychodzącą do klienta. W ten sposób działa telesprzedaż - konsultant dzwoni do klientów oferując im produkty i usługi. Oferta produktowa trafia bezpośrednio do klienta z wyselekcjonowanej wcześniej grupy docelowej. - Skuteczność Contact Center IPT wynosi 7 proc. i znacznie wykracza poza średnią. Zakładając, że dla jednej firmy przeznaczonych jest 15 stanowisk, dziennie w Contact Center IPT wykonuje się około 1500 rozmów z potencjalnymi klientami, to 100 z nich zakończonych jest sukcesem - mówi Anna Kotowska z działu public relations firmy IPT Wszystkie rozmowy z klientami są automatycznie umieszczane w specjalnych raportach, w których rejestrowane są i analizowane wszystkie wykonane telefony - w tym liczba sukcesów, czyli zamówień. Firma zlecająca IPT prowadzenie telesprzedaży ma dostęp do aplikacji, do której na bieżąco wprowadzane są nowe dane. Taki sposób raportowania daje możliwość sprawdzenie efektywności kampanii w każdym momencie jej przebiegu - dodaje A. Kotowska.
oprac: S. Kowalska źródło: Kurier Lubelski, 18.01.2005 "Telesprzedaż nowoczesne narzędzie" MARO
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|