Strategia TPNET
Ci drudzy wciąż zarzucają jej sprzedaż po zawyżonych cenach, jednak samo powstanie strategii sprzedaży doceniają. W nowym cenniku jest znalazło się miejsce dla mniejszych operatorów czy sieci osiedlowych. W tym roku beneficjentami zmian oferty dostępu do TPNET (sieci internetowej TP) byli ATM i GTS Polska, którzy są największymi klientami telekomu. Komentarzy krytycznych dotyczących sprawy nie brakuje: - TP najpierw zmieniła ofertę dla klientów końcowych, a później dla operatorów. W stosunku do tych pierwszych skala obniżek była znacznie większa, co osłabia naszą pozycję. Dostęp do TPNET jest nadal 5-6 krotnie droższy niż dostęp do sieci międzynarodowych - tłumaczy przedstawiciel jednego z największych dostawców internetu. Telekomunikacja zakłada w dalszym ciągu obnizanie cen. Ich skala bedzie sięgać 20-30 proc. TP zdecyduje się też prawdopodobnie "spłaszczyć" różnicę w cenach między różnej wielkości podmiotami, chcąc w ten sposób zachęcić mniejsze podmioty do bezpośredniego kupowania usług.
oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2005.01.04 "Telekomunikacja. TP kontra operatorzy alternatywni. Bliski koniec wojny o internet." Marcin Kuśnierz
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|