Telefonia IP
Wartość klasycznych usług głosowych świadczonych w tradycyjnej telefonii będzie spadać. A całość będzie ewoluowała w strone możliwości jakie stwarza telefonia IP. Wprowadzenie takich usług w ciągu najbliższych trzech lat planuje aż 83% badanych operatorów. Z prespektywy przedsiębiorstwa mówi się o znaczącej redukcji kosztów. Warto zwrócić również uwagę na zmianę jakosci pracy i maksymalizację efektywności jaką zapewnia możliwość zintegrowania wszystkich systemów komunikacyjnych - poczty elektronicznej, wiadomości SMS oraz telefonii w jedną, spójną całość. Integracja zwiększa możliwości pracowników, zapewniając im dostęp do całości zgromadzonej wiedzy, a także zdecydowanie jakość obsługi klienta. Poza tym uniezależnia komunikację od miejsca pobytu. Dzięki powszechności protokołu IP pojawia się możliwość zdalnej pracy, jako że pracownicy mogą łączyć się z siecią konwergentną z każdego miejsca, w którym przebywają oraz bez względu na to, jakim urządzeniem się posłużą.
oprac: S. Kowalska źródło: Businessman, 2004.11.01 "W jednym gniazdku."Piotr Jarmoliński Dyrektor Handlowy NEXTIRAONE
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|