Błękitny jubileusz
Z tej okazji Gazeta Krakowska poprosiła o podsumowanie jej działania Andrzeja Siekańskiego, dyrektora regionu TP S.A. Kraków-Rzeszów-Kielce-Lublin. Mimo niedociągnięć oceny jej funkcjonowania są bardzo dobre. Pan Siekański zwraca uwagę na to, że Błękitna Linia to jeden z najnowocześniejszych systemów obsługi, standartami nie odbiegający od tych stosowanych w nawiększych współczesnych firmach telekomunikacyjnych. - Niektórzy nam tego zazdroszczą. Francuzi na przykład uczą się od nas - mówi Siekański Podkreślił, iż mimo początkowych trudności związanych z wdrażaniem systemu telefonicznej obsługi Klienta, badania przeprowadzone przez niezależne firmy notują duży wzrost zadowolenia z systemu. Prognozy dla Błękitnej mają iść w kierunku poszerzania pakietu usług. - Błękitna Linia zostanie wzbogacona o dodatkowe usługi. Już teraz jest ich więcej niż kilka lat temu. Myślimy np. o automatyzacji części usług. Oczywiście nie całkowitej, ale takiej, w której klienci mogliby wybierać czy chcą uzyskać "automatyczną" informację o usługach (jak np. w niektórych sieciach komórkowych) czy wolą rozmawiać z "żywym" doradcą.
oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Krakowska, 2004.11.03 "3 listopada 2003 roku rozpoczęła działalność Błękitna Linia. Roczna jubilatka w Telekomunikacji Polskiej" Rozmawiała: Małgorzata Stuch
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|