Rozmawiasz...zarabiasz
Tak. Millennium Communications wprowadziło nowy sposób rozliczeń z własnymi abonentami Virtual InterConnect - VIC. Polega on na zastosowaniu takich samych zasad rozliczeń jak pomiędzy operatorami telekomunikacyjnymi. Każda firma korzystająca z tej usługi wnosi opłaty na rzecz operatora za ruch telekomunikacyjny przychodzący do jego sieci. W przypadku usługi VIC polega to na tym, że firma dzieli się zyskami z klientem, przekazując mu połowę opłat, które uzyskuje od innych operatorów za połączenia przychodzące z zewnątrz. Jednym słowem, im więcej klient odbiera telefonów, tym więcej zarabia. Połączenia telefoniczne są tańsze od dowolnej taryfy w telefonii stacjonarnej, nie ma abonamentu tylko roczna opłata za wykorzystywany numer. Klient może wybrać czy będzie korzystał jedynie z obsługi połączeń przychodzących, czy też z obsługi połączeń przychodzących i wychodzących. Anlizy dowodzą, iż przyjęty sposób rozliczania jest opłacalny szczególnie dla firm, których działalność opiera się na telefonicznym kontakcie z klientem a więc instytucje typu call center, biura informacji, hot-line itp. Póki co usługa dostępna jest tylko na niewielkim obszarze stolicy. Firma planuje jednak roższerzyć swoją działalność w ciągu trzech lat.
oprac: S. Kowalska źródło: Teleinfo, 2004.08.30 "Hojny operator dzieli się zyskiem" Bohdan Szafrański
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|