dzisiaj: 06-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Tele2 na celowniku

 

Brak pełnej informacji, utrudnianie abonentom rezygnacji z usługi preselekcji zlecanej w TP m.in. brak informacji o  tym, że o rezygnacji trzeba powiadomić telekomunikację formalnie, pobieranie opłat za szczegółowy wykaz realizowanych połączeń, również w przypadku gdy sprawa dotyczy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ograniczanie praw od odstąpienia od umowy, m.in. nieprzestrzeganie klauzuli wiązaniej z terminami przewidywanymi na rezygnację. Taką listę zarzutów postawił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów spółce Tele2 na podstawie doniesień zbulwersowanych Klientów. Obecnie prowadzi się w tej sprawie postępowanie wyjaśniające. Gdy UOKiK udowodni, że praktyki, jakie stosuje spółka, naruszają zbiorowe interesy konsumentów, nakaże zmianę polityki pod groźbą kary. Od decyzji przysługuje odwołanie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

oprac: S. Kowlaska źródło: Rzeczpospolita, 2004.08.11 "Złe przepisy czy praktyka" Hanna Fedorowicz

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: