dzisiaj: 28-03-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Reklama w sieci


Niestety penetracja rynku w porównaniu ze wskaźnikami innych krajów unii jest ciągle niewielka wynosi zaledwie 5 proc.
- Za obecny fatalny stan polskiego rynku dostępu szerokopasmowego odpowiada polityka TP i kolejnych regulatorów rynku telekomunikacyjnego, którzy nie potrafili doprowadzić do demonopolizacji rynku. To ogranicza tempo rozwoju całego rynku internetowego - tłumaczy Andrzej Piotrowski, dyrektor Instytutu eGospodarki w Centrum im. A. Smitha.
Na tempo wzrostu wartości rynku pośrednio wpływają więc strategie sprzedażowe operatorów telekomunikacyjnych i przede wszystkim zasobność portfeli Polaków.
- Hamulcem w rozwoju polskiego internetu jest nadal słaba infrastruktura techniczna, czego skutkiem jest m.in. niewielki w stosunku do całej populacji odsetek osób korzystających z internetu.
Ponadto dla wielu Polaków koszt podłączenia się do internetu stanowi barierę finansową nie do pokonania - tłumaczy Karolina Janik z firmy Gemius specjalizującej się w badaniach internetu.
W tej chwili wydatki na reklamę internetową stanowią 3 proc. wszystkich ponoszonych na reklamę. O tym, jak szybko rozwijać się będzie rynek, pośrednio decydować będzie głównie Telekomunikacja Polska, która kontroluje obecnie największą część łączy internetowych. Na szczęście jak wszędzie, tak i w tym przypadku działa mechanizm konkurencji. Upowszechnienie dostępu szerokopasmowego to dla narodowego operatora ratunek przed dalszymi spadkami przychodów spowodowanych migracją użytkowników z telefonii stacjonarnej do mobilnej. Branża reklamowa może liczyć na wsparcie telekomunikacyjnego giganta.

oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Prawna, 2006.01.05
"Telekomy pomogą w rozwoju rynku." Marcin Kuśmierz

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: