Czasami trzeba napisać
Warto jednak wiedzieć, że z niektórymi należy zwracać się do operatora pisemnie. Są to między innymi: - sprawy związane z własnymi personaliami czy też z danymi firmy, a więc zmiana nazwiska, zmiana nazwy firmy, zmiany w numerach REGON czy NIP - prośba o sporządzenie billingu - prośba o zachowanie numeru przy przenoszeniu linii telefonicznej - rezygnacja z zastrzeżenia numeru - rezygnacja z blokady połączeń z numerami o podwyższonej płatności (0-700) - wreszcie rezygnacja z linii telefonicznej Dokumenty możemy składać w każdym salonie sprzedaży lub punkcie obsługi klienta. W razie wątpliwości, można oczywiście zasięgnąć konsultacji łącząc się z Błękitną. Dokumenty możemy również wysłać na adres korespondencyjny: Telekomunikacja Polska ul. Bażantów 35 40-668 Katowice (adres taki sam dla abonentów w całym kraju). To adres Centralnej Kancelarii TP i Centralnego Archiwum Dokumentów TP. Stąd dokumenty drogą elektroniczną błyskawicznie trafiają do odpowiednich komórek zajmujących się obsługą poszczególnych spraw. Papierowe oryginały każdego dokumentu są gromadzone właśnie w archiwum centralnym.
oprac: S. Kowalska źródło: Nowości-Gazeta Pomorza i Kujaw, 2005.10.31 "Kiedy pisać listy." ASS
Wyraź swoją opinię
Korzystanie z forum
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za publikowanie i udostępnianie danych osobowych na forum wyłączną odpowiedzialność ponosi użytkownik.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym
|
Posiadamy certyfikat:
|