dzisiaj: 04-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Dotcomy w natarciu


W Polsce przybywa użytkowników internetu, ludzie coraz chętniej i dłużej z niego korzystają. Więc naturalnym posunięciem jest bezpardonowa walka o użytkowników. Według branżowej organizacji IAB Polska i firmy badawczej CR Media Consulting wartość netto rynku reklamy internetowej (z której przede wszystkim utrzymują się portale) zwiększy się prawie o 40 proc.- z 87 mln zł w zeszłym roku do 121 mln zł w roku bieżącym.
- Dlatego warto inwestować w promocję swojej marki, żeby na tym rosnącym rynku osiągnąć silną pozycję - mówi Tomasz Bardziłowski, analityk CA IB Securitics.
We wrześniu pod hasłem "See you..." ruszyła kampania reklamowa największego w Polsce serwisu aukcyjnego Allegro. Serwis zdecydował się na dużą odlonopolską kampanię telewizyjną. Reklamy Allegro zobaczymy również w multipleksach kinowych i na autobusach.
- Doszliśmy do wniosku, że w internecie już każdy wie, co to jest Allegro. Zapadła decyzja, że wychodzimy z promocją do tradycyjnych mediów, by spopularyzować markę wśród osób, które jeszcze nie korzystają z internetu, ale niebawem zaczną - mówi Bartek Szambelan, rzecznik Allegro.
Tą samą drogą idzie poratal Interia.pl prezentując kampanię "Kliknij po więcej". Spoty prezentowane są w TVP 1, TVP 2, MTV i Vivie.
- Uświadamiamy internautom, że mamy bogate spektrum serwisów i usług, nie gorsze od konkurencji - mówi Mariusz Kuziak z Interii. - Do tego potrzebne nam były media o dużym zasięgu - tłumaczy.
Specjaliści oceniają, że posunięcia takie to wynik dojrzałości i liberalizacji rynku internetowego. Po piętach depcze nam eBay, który w Polsce zadebiutował wiosną tego roku, google - przygotowujący się u nas do otwarcia swojego biura czy Yahoo.

oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Wyborcza Ogólnopolska, 2005.11.05
"Internet wraca do TV." Zbigniew Domaszewicz, Vadim Makarenko

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: