dzisiaj: 24-12-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Telemarketing

 

 

 

Działania telemarketingowe to jedna z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych Klientów. To również możliwość usprawnienia poziomu ich obsługi. Nowocześnie pojmowane i prowadzone działania z zakresu telemarketingu wykorzystują kontakt telefoniczny wspomagany innymi dostępnymi kanałami komunikacji, takimi jak interaktywne aplikacje on-line, poczta elektroniczna, faks, sms, czy chat na żywo z konsultantem.

Stanowią one skuteczne narzędzie sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe firmy.

Nie trzeba nikogo przekonywać jak ważny jest pierwszy kontakt z potencjalnymi Klientami, diagnozowanie zainteresowania produktem czy umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym, który dopiero w kolejnym etapie obsługi stanowi główne ogniwo kontaktu Klienta z firmą. Telemarketing jest również efektywnym narzędziem służącym podtrzymywaniu relacji czy też badaniu i diagnozowaniu potrzeb, na podstawie których buduje się strategię marketingową i sprzedażową produktu. Efektywnie prowadzone działania telemarketingowe wspierają w zasadzie każdy etap działań handlowych i obsługowych. Począwszy od wstępnego kontaktu z Klientami, a skończywszy na równie ważnej aktywności posprzedażowej.  

Rozmowa telefoniczna tylko wtedy jest skuteczna, gdy jej scenariusz jest jasno określony, a jej przebieg opiera się o odpowiednie standardy. Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Nasi agenci ustawicznie podnoszą własne kwalifikacje, dysponują odpowiednim doświadczeniem oraz korzystają z odpowiednich rozwiązań technologicznych, pozwalających na szybszą i efektywniejszą pracę. Wiemy, jak skutecznie docierać z ofertą do ważnych dla Państwa grup celowych i jak efektywnie budować przekaz.

Skuteczny proces sprzedażowy przyjmuje w dzisiejszych czasach postać zaplanowanej w najdrobniejszych szczegółach strategii. Warto wiedzieć, co stanowi wartość dla Klientów, co kieruje ich wyborem i na jakim polu można uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Właśnie w tym aspekcie telemarketing stanowi doskonałe narzędzie badawcze. Możemy zbadać rzeczywisty poziom satysfakcji ze świadczonych przez naszych Klientów usług. To szczególnie cenny sposób dla tych, którzy chcą kontrolować sytuację własnego przedsiębiorstwa, skutecznie promować wdrażane usługi i diagnozować ich potencjał nabywczy. Telemarketing w tym ujęciu stanowić może rodzaj "matrycy", dzięki której zyskujemy wiedzę o potrzebach tych, do których później ma trafić produkt. Skuteczna, przemyślana strategia, zaspokajająca konkretne potrzeby, decyduje o sukcesie przedsięwzięcia. 

Działamy w myśl zasady "Ludzie nie lubią jak im się coś sprzedaje, ale lubią kupować". Prowadzone przez nas działania w ramach telemarketingu pozwalają odnaleźć potencjalnych nabywców, trafnie zdiagnozować zakres ich potrzeb i przedstawić im konkretny produkt lub usługę naszego Klienta.         

Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. dzięki doświadczeniu i kontaktom z wieloma podmiotami,  jest w stanie dotrzeć do szeregu firm i instytucji na terenie całego kraju oraz zapewnić Państwu profesjonalne prowadzenie całego szeregu akcji telemarketingowych i direct marketingowych.

Zajmujemy się przygotowaniem baz danych oraz usługami direct i telemarketingowymi od 15 lat. Na podstawie badania przeprowadzonego przez Instytut Gallupa, które pozwoliło wyłonić najpopularniejsze usługi i produkty na krajowym rynku,  otrzymaliśmy nominację do ogólnopolskiego godła "LAUR KLIENTA 2005" za świadczone przez nas usługi telemarketingowe.

Naszym Klientom oferujemy przeprowadzanie akcji marketingowych zawierających elementy telesprzedaży, jak i kompleksowe działania z zakresu marketingu bezpośredniego, działań monitorujących, promocyjnych oraz profesjonalne badania metodą wywiadu telefonicznego (CATI)

Wszelkie zapytania dotyczące telemarketingu prosimy kierować telefoniczne pod nr (61) 859-07-72 lub  (61) 859-07-68 lub na adres: bazy@tai.com.pl

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: