|
Badania metodą CATI
Doświadczenie naszego zespołu zarządzającego wykorzystują także inne podmioty realizujące CATI. Prowadzimy szereg szkoleń z zakresu telemarketingu i projektów CATI dla instytucji zewnętrznych. BADANIA CATI (Computer Assisted Telephone Interview), jakie podejmujemy, mają różnorodne formy i zastosowanie. Zrealizowaliśmy już ponad 1500 różnego rodzaju zleceń związanych z ich obsługą.
NASZA OFERTA OBEJMUJE: Badania satysfakcji Klientów ze świadczonych usług lub sprzedawanych produktów Posiadanie grona Klientów to rzecz ważna, natomiast warto od czasu do czasu zapytać ich, czy są zadowoleni z jakości obsługi w naszej firmie. Dzięki temu dowiadujemy się nie tylko, że przyjemnie jest z nami współpracować, ale również, że możemy rozbudować nasze produkty, poszerzyć asortyment, a tym samym spełnić oczekiwania coraz bardziej wymagających odbiorców. Badanie zadowolenia Klientów po spotkaniach handlowych Te działania mają bardzo duże znaczenie, ponieważ pozwalają zrozumieć i odpowiednio wcześnie wychwycić ewentualne nieprawidłowości, do których dochodzi podczas spotkań. Szczególnie istotne jest w momencie zatrudniania nowych pracowników, którzy przedstawiają ofertę naszej firmy na bezpośrednich spotkaniach z potencjalnymi klientami. Dzięki takiemu badaniu łatwiej skorygować pewne działania i w rezultacie pozyskać zadowolonych klientów; na podstawie rezultatów takich badań oprzeć można ewentualne szkolenia pracowników i poszerzyć ich umiejętności. Badania potencjału nabywczego i preferencji Klientów Takie badania marketingowe stanowią wyjściową dla wielu analiz marketingowych i sprzedażowych, na podstawie których są podejmowane, często mające strategiczne znaczenie, decyzje odnośnie kształtu produktów, grup docelowych oraz strategii sprzedaży. Dzięki nim uzyskujemy informacje na temat oczekiwań Klientów wobec określonych produktów i usług. Badania znajomości marki Zanim skierujemy ofertę do potencjalnych Klientów warto sprawdzić, czy kojarzą naszą markę. Podczas takich działań można pozyskać informacje, jakich produktów używają Klienci, a nawet z jakich powodów dokonali takich, a nie innych wyborów. Te elementy nowej wiedzy mogą wpłynąć na rozwój naszych produktów, czy rozszerzenie pola działania naszej firmy. Unizeto Technologies - zobacz referencje |
Panel KlientaOferty usług
|