dzisiaj: 24-12-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Badania metodą CATI

 

  Dzięki doskonale wyposażonemu 
  CATI STUDIO w naszym CALL
  CENTER 
 jesteśmy w stanie 
  profesjonalnie przeprowadzać dla 
  Państwa szereg projektów 
  z zakresu diagnozowania rynku B2B 
  czy badań konsumenckich.

Nasi Klienci mają wgląd w każdy etap projektu. 20-letnie doświadczenie w realizacji akcji z tego zakresu zaowocowało wypracowaniem szeregu autorskich metod i optymalizacją każdego etapu. Dzięki temu możemy zagwarantować Państwu wysoką jakość i atrakcyjne ceny. 


Doświadczenie naszego zespołu zarządzającego wykorzystują także inne podmioty realizujące CATI. Prowadzimy szereg szkoleń z zakresu telemarketingu i projektów CATI dla instytucji zewnętrznych.


BADANIA CATI (Computer Assisted Telephone Interview), jakie podejmujemy, mają różnorodne formy i zastosowanie. Zrealizowaliśmy już ponad 1500 różnego rodzaju zleceń związanych z ich obsługą.


 

NASZA OFERTA OBEJMUJE:

Badania satysfakcji Klientów ze świadczonych usług lub sprzedawanych produktów

Posiadanie grona Klientów to rzecz ważna, natomiast warto od czasu do czasu zapytać ich, czy są zadowoleni z jakości obsługi w naszej firmie. Dzięki temu dowiadujemy się nie tylko, że przyjemnie jest z nami współpracować, ale również, że możemy rozbudować nasze produkty, poszerzyć asortyment, a tym samym spełnić oczekiwania coraz bardziej wymagających odbiorców.

Badanie zadowolenia Klientów po spotkaniach handlowych

Te działania mają bardzo duże znaczenie, ponieważ pozwalają zrozumieć i odpowiednio wcześnie wychwycić ewentualne nieprawidłowości, do których dochodzi podczas spotkań. Szczególnie istotne jest w momencie zatrudniania nowych pracowników, którzy przedstawiają ofertę naszej firmy na bezpośrednich spotkaniach z potencjalnymi klientami. Dzięki takiemu badaniu łatwiej skorygować pewne działania i w rezultacie pozyskać zadowolonych klientów; na podstawie rezultatów takich badań oprzeć można ewentualne szkolenia pracowników i poszerzyć ich umiejętności.

Badania potencjału nabywczego i preferencji Klientów

Takie badania marketingowe stanowią wyjściową dla wielu analiz marketingowych i sprzedażowych, na podstawie których są podejmowane, często mające strategiczne znaczenie, decyzje odnośnie kształtu produktów, grup docelowych oraz strategii sprzedaży. Dzięki nim uzyskujemy informacje na temat oczekiwań Klientów wobec określonych produktów i usług.

Badania znajomości marki

Zanim skierujemy ofertę do potencjalnych Klientów warto sprawdzić, czy kojarzą naszą markę. Podczas takich działań można pozyskać informacje, jakich produktów używają Klienci, a nawet z jakich powodów dokonali takich, a nie innych wyborów. Te elementy nowej wiedzy mogą wpłynąć na rozwój naszych produktów, czy rozszerzenie pola działania naszej firmy.


Badania CATI realizujemy w profesjonalnym STUDIO CATI wyposażonym  w oprogramowanie CATI Suport zapewniające najwyższą jakość pracy naszych doświadczonych konsultantów.


WSZYSTKIE ZAPYTANIA MOGĄ PAŃSTWO KIEROWAĆ:

TELEFON: (61) 859-07-72 
E-MAIL: bazy@tai.pl



Z NASZYCH USŁUG SKORZYSTALI I KORZYSTAJĄ M.IN.:

Unizeto Technologies - zobacz referencje
CWS-boco Polska Sp. z o.o. - zobacz referencje
Euroservice Autoryzowany Dealer VOLVO - zobacz referencje
Agencja InterLeones - zobacz referencje
RAWO - zobacz referencje 

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: