Historia
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o. o. (dawniej TAI Sp. z o.o.) powstała w Warszawie w 1989 roku. Początkowo działaliśmy jako Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o. o. Firma jest nie tylko pionierem na rynku informacji, ale także jedną z pierwszych firm, które rozpoczęły działalność na wolnym rynku.
Z dniem 1 grudnia 2009 roku decyzją Zgromadzenia Wspólników Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o. zmieniono dotychczasową nazwę firmy na Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
- Ze względu na olbrzymie zainteresowanie usługami Telefonicznej Agencji Informacyjnej, terytorialny zakres działalności TAI stale się rozszerzał obejmując wreszcie swoim zasięgiem cały kraj za pośrednictwem sieci oddziałów w największych miastach Polski.
- Początkowo podstawowym zakresem działalności była ogólnodostępna informacja telefoniczna, skierowana do firm poszukujących producentów, usługodawców, dystrybutorów.
- W roku 1993 działalność Telefonicznej Agencji Informacyjnej została rozszerzona o monitoring prasy pod kątem przetargów.
- Przełomowym momentem w historii firmy był rok 1995. TAI rozpoczęła wówczas regularny monitoring prasy - zarówno pod kątem ogłoszeń przetargowych jak i artykułów i reklam - dla potrzeb działań PR i działów analiz rynkowych.
- W 1997 roku informacja gospodarcza stała się dostępna pod skróconym numerem telefonu 1 94 77, czynnym całą dobę. Ponadto, jako jedni z pierwszych już w 1997 r. udostępniliśmy dane o naszych Klientach w bazie danych dostępnej przez Internet pod adresem www.tai.pl. Równolegle do oferty firmy dołączane były kolejne usługi - pośrednictwo w zamieszczaniu ogłoszeń prasowych w wybranych tytułach, informowanie o treści ogłoszeń, a także usługi internetowe.
- Bazując na doświadczeniach w pracy na bazie danych wykorzystywanej do potrzeb informacji telefonicznej, od 1999r. rozszerzyliśmy naszą ofertę o usługi związane z marketingiem bezpośrednim - gromadzenie i aktualizację baz danych, usługi telemarketingowe oraz organizację akcji e-mailing' owych i direct mailingowych.
- Kolejnymi krokami w rozwoju usług monitoringowych były: uruchomienie w styczniu 2002 r. internetowego serwisu przetargowo - inwestycyjnego PressInfo oraz stworzenie w kwietniu 2003 roku Centrum Monitoringu Prasy. Ten nowoczesny obiekt, wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i informatyczne, to kolejny krok, który przyczynił się do polepszenia jakości i szybkości naszych usług.
- W czerwcu 2003 roku, Telefoniczna Agencja Informacyjna zintegrowała rozwiązania internetowe i call center i uruchomiła wortal gospodarczy www.9477.pl, który poświęcony jest informacji gospodarczej i usługom marketingu bezpośredniego.
|
Posiadamy certyfikat:
|